Aangepast zoeken

zaterdag 31 januari 2009

Whi-whaa-wormpjes?


Zo nu en dan is m'n poep dun zeg. 't Floept er uit. Vrouwtje dacht dit is niet normaal. Dus onderweg naar de dierenarts, moest ik nog een keertje poepen, dit heeft ze voor de zekerheid maar even meegenomen. De dierenarts heeft dit onderzocht en ja hoor er zaten beestjes in... Wormen. Whaaah! Beestjes beestjes... lalalalalala. Die horen er natuurlijk niet. Vrouwtje heeft medicijnen meegekregen en die moest ik opeten. Ik weet niet of ik ze al heb gehad. Ik kreeg wel heerlijk vlees en dat 's middags al. Ik proefde niks vreemds eigenlijk.... Maar ik draai m'n poot ook niet om om allerlei troep van straat mee te pikken hoor, dus een pilletje ach... ik zie het als een stukkie kauwgum op straat.... Wie weet is het nu snel weer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten