Aangepast zoeken

woensdag 21 januari 2009

Visite!

Vandaag heb ik heel keurig aan de riem gelopen. Dit keer had vrouwtje precies genoeg -miniscule- brokjes bij zich. Ik ging meteen zitten toen dat moest. Heb niet als een trekpaard lopen trekken en ook niets van de straat meegepikt en opgegeten wat niet mocht. Kijk een takje in de bek mag ik wel meenemen van vrouwtje, maar poep, plastic, glas en andere troep mag nou net niet. Vind ik wel jammer trouwens maar ja... Vrouwtje is de baas. Trouwens het brokje wat ik in plaats van alle vullis op straat kreeg was eigenlijk veel lekkerder...

Toen we terug waren gingen we spelen met los en vast. Halen en brengen van speeltjes ook superleuk. Even daarna ging de bel. Ik naar de deur, ging bijna keurig zitten en daar stond Linda voor de deur. Ik begon te hupsen en te dansen van blijdschap. En wat ook heel mooi was, was dat ze kadootjes had  meegebracht. Een echte frisbee en een soort van look-a-like van carnibestworst met een touwtje eraan... Dat kun je weggooien en opduiken in het water. Leuk! 

Je kan er lekker in happen en het is nog best zwaar ook! Linda was zo leuk en ging lekker bij me op de grond zitten, ik danste, sprong heen en weer over haar benen en liet me heerlijk knuffelen. Ze vond me ook heel lief. Ik haar ook! Toen ze weer weg ging, mocht ik nog even op de foto en ik bleef dit keer heel stilletjes zitten kijken. 
                                            
Kijk maar!

Daarna heb ik lekker liggen slapen in de bench, kreeg ik eten en gingen we baasje ophalen. Weer gingen we een eind lopen en liep ik zo keurig. Toe
n kwam er een grote witte bus aan en daar stapte baasje Nick uit. Hij was blij om me te zien en vrouwtje en ik waren ook blij dat hij er was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten