Aangepast zoeken

maandag 26 januari 2009

grote vriend en kleine vriendin

Wow wat ik gisteren toch allemaal beleefd heb. Ongelooflijk. Gisteren liepen we eerst allemaal weer hieperdepiep door het huis. Wat er was wist ik nog niet, maar ik deed gewoon maar mee.

We gingen in de auto, dat was spannend dat hadden we namelijk zaterdag ook gedaan. Dus ik wist ah ik moet rustig blijven zitten. Nou dat deed ik hoor, ik ging lekker slapen. Toen ik wakker werd liepen we een stukje naar Denver en zijn baasjes en vrouwtjes. Eerst moesten we van zijn vrouwtje op straat kennismaken. Nou een enorme grote hond kwam er op me af zeg. Wow! Ik vond het leuk, hij ook en begon me te besnuffelen, ik bij hem ook, ik begon te hupsen van blijdschap. Toen mochten we eindelijk naar binnen. Hap aan mijn oren, nog een keer happerdehap. Ik rennen, hij me achterna. Ik blaffen en rennen. Kon lekker door kleine openingetjes en hij lekker niet. Ik vond het superleuk en hij ook. Ik hoorde zelfs dat hij een oogje op me heeft... hihi. Misschien mag ik wel een keertje logeren.
Kijk ik heb ook een foto! Mooi en groot is ie hè? (de foto is even weg hoor, ik ga proberen een nieuwe te roggelen)

En dan vriendinnetje Candy! Candy is m'n dinnetje hier thuis. Altijd als ik buiten ben, gluur ik door het hek en kijk of ze er is. Andersom ook. Ze roept me ook wel eens, als ik binnen ben. Met Candy kan ik ook heerlijk spelen, we rennen alle mogelijke kanten op en als ze geen zin meer heeft dat stoppen we. Nou, dat vind ik dan wel jammer hoor, want ik ben dol op spelen. 

Kijk dit is Candy, ook mooi hè?candy

1 opmerking:

  1. Hallo!

    Oook Denver vond het heel leuk dat je bij ons was! Al was hij wel heel moe de rest van de dag, haha!

    BeantwoordenVerwijderen