Aangepast zoeken

woensdag 14 januari 2009

Welkom wereld!

Wonen in een nieuw land, een nieuw huis, nieuwe baasjes en een nieuwe omgeving. Wat een belevenis allemaal. Ik ben ontzettend trots op deze kanjer van een hond. Hij doet het echt super. Vandaag helemaal alles aangegeven voor wat betreft buiten de plasjes en poepies doen. Loopt dapper het winkelcentrum door, na eerst een kleine hapering. Maar even rustig toespreken en daar gaat hij weer. Het liefst loopt  hij met iets in de bek. De riem of een tak. 

Nog een nieuwe aktiviteit was een bezoek aan de dierenartsenpraktijk hier vlakbij. Zo wandelend in het donker, kwamen we binnen. Luckie keurig zittend en wachtend tot wij binnen waren, vervolgens hij er achter aan. Hij werd helemaal gecontroleerd door de dierenarts en kerngezond bevonden. Nou ja behalve z'n oren. Hier huist oormijt in... bleegh... de behandeling is begonnen dus  over een week hoop ik dat dit euvel weer verholen is. 
Verder heeft hij nog een paar benodigde injecties gehad en mocht hij met kwispelende staart weer gaan. Wat een mooie rustige hond, zei de DA. Hij bleef ook zo rustig zitten en liet alles gewoon gebeuren. 

Gewicht 7,2 kilo
Schofthoogte ongeveer 35 cm

Nu ligt hij heerlijk met z'n speeltjes te spelen en is even aan het testen of de dingen waar hij gisteren niet in mocht bijten, of dat nog steeds telt. Checked of er echt geen eten meer in de bak zit, ploft vervolgens hier naast me op de grond.

2 opmerkingen:

  1. Hè getsie, nou al oormijt! Helemaal niks geroken zondag! Was ie erg aan krabben? Behandeling werkt wel altijd vrij snel, gelukkig maar.

    Gaat goed met jullie! Super!

    Liefs, Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Petra!

    Zondag viel het krabben nog wel mee hoor, maar ik hoorde van doodle Lola's baasje dat ook Lola oormijt had en besloot de oren eens te inspecteren. Tsja... dat was wel geurig.Ik had ook het gevoel dat deze geur me op m'n keel sloeg. De dierenarts heeft meteen zalf voor geschreven. Ik moet zeggen het begint te werken hoor. Het gekrab is al vrijwel weg.

    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen