Aangepast zoeken

maandag 12 januari 2009

kiek kiek

Vrouwtje liep naar een deur en verstopte zich, ik sloop er achteraan en niemand had me gezien.

Zegt vrouwtje tegen baasje, hee waar is Luckie?
Ze gingen zoeken en zoeken....

En ja hoor, ik zat stil in de gang, het was donker en ze zagen me niet... hihihi, toen besloot ik tevoorschijn te komen moesten ze allemaal lachen!

Het is hier heel leuk, alleen als ik ' s ochtends wakker wordt ben ik zoooooo blij dat ik alles en iedereen wel wil laten weten dat ik zo blij ben. Baasje Nick vind dat niet zo leuk en ook vrouwtje Tini, mag ik niet bijten. Gek is dat toch! Maar ik ben zooo blij, gelukkig geven ze me van alles waar ik wel in mag bijten.

Gisteren en superdrukke dag gehad. Petra, Martijn, Roan en Shanna kwamen allemaal naar me kijken. Wat wel apart was dat ze zoveel flitserdeflitsen bij zich hadden. Maar ik dacht weg bij die flitsen... telkens als ze dachten dat ik mooi keek of deed ging ik wat anders doen.. hihi. 

Ik mag al een stukje vrij lopen, als we weer terug komen van het wandelen laat vrouwtje het riempje los en mag ik zelf naar huis lopen. Maar die riem daar bungelend tussen m'n pootjes is zoooo irritant. Ik pak hem lekker in de bek en breng mezelf naar huis. Gisteren moest iedereen lachen om mijn soepele tred... Tjsa! Ik ben ook erg mooi en dat laat ik lekker zien.... Zie je wel dat ik het kan!

P1110044 Shanna heeft hele lange haren, dat kriebelde aan mijn tong zeg!

P1110002

Toen de visite weer weg ging, moest ik oppassen. Nou ja zeg. Ik schreeuwen en huilen: Neem me mee, neem me mee! Toen hoorde ik het hek en weg waren ze... Dat was niet leuk. Gelukkig hoefde ik niet lang te huilen hoor, want al snel kwamen ze weer terug. 

P1110084
Vanmorgen moest baasje Nick naar school er kwam een man aan de bel die hem mee heeft genomen. Ik wilde ook mee! Baasje Nick, kom terug!! Vanmiddag komt hij terug vertelde vrouwtje! 

Jee en ik schrok me net toch een hoedje, ik zat stiekem bij een mooie zelfgemaakte stokpop, ik wilde hem net pakken en toen viel er iets KEIHARD op de grond. Wat is dat nou? zegt Vrouwtje. Ik schrok heel erg, maar ik denk vrouwtje ook. Later liep ik er nog een keertje naar toe, maar nu om te kijken, gelukkig gebeurde er toen niks.

Nu lig ik lekker te slapen! We hebben net in de wind gelopen en een nieuwe buurvrouw gezien. Elly, Elly aaide me, heeft lekkere vingers  en vindt me ook mooi. Toen we terug kwamen stond ik nog even voor haar hekje te kijken. Dat had ik goed onthouden he? Jaja!

Tot de volgende keer!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten