Aangepast zoeken

zaterdag 17 januari 2009

ikke naar school?

Wat ik nou gisteren hoorde zeg! Ik moet net als Nick naar school. Whaah! Volgende week zaterdag om 9.30 moeten we er wezen. Gelukkig gaan vrouwtje en baasje ook mee! Ik snap het wel hoor, want vorig baasje Curtis Rist heeft me al heel veel geleerd, maar hoe ze dat precies moeten doen dat weten ze nog niet. En ik doe het lekker niet... hihi.

Tuurlijk kan ik al heel veel hoor, maar ik laat het niet altijd zien met anderen erbij:

De meeste keren ga ik al zitten als ik moet zitten.
Ik trek niet (heel af en toe) hard als ik aan de lijn wandel.
Ik breng speeltjes weer terug en ren er hard achter aan als ze weer weggegooid worden.
Ik zit en slaap rustig in de bench.
Ik loop de meeste keren heel goed links naast vrouwtje.
Ik plas en poep meestal buiten. Heel af en toe ben ik zo druk aan het spelen dat ik het vergeet. OF.. vrouwtje ziet mijn vraag niet.
Ik kom niet meer aan de vieze doeken naast mijn voorbak.
Ik heb een paar keer (tegen het ruilen van een brokje) een envelop naar binnen gedragen, zonder stuk te maken.
Een paar keer een pootje gegeven.
En gisteren ben ik voor 't eerst stiekem tot de derde tree de trap opgelopen, dit mocht overigens niet...
Ik kan al een stuk los lopen en dan loop ik met de riem in de bek naar huis! Dan laten we (baasje en ik) vrouwtje schrikken, want wij lopen lekker veel sneller..
Ik ben dol op mijn eten en nog doller op runderoortjes.....!!

Meer weten? Kom gerust nog eens op deze site!!

Gisteren nadat Nick uit school kwam gingen we wandelen. Ik zie daar steeds een blauw ding in het water staan. Dat is gek dat hoort toch niet. Ik stop met lopen en wil het liefst alles van dichtbij bekijken, maar dat mag niet. Toen we bijna thuis waren gingen we met de auto naar Jolanda en Bo. Bo is het nieuwe hondje van Jolanda! Bo moest wel eerst flink wennen, hij gromde en trilde bijna van de schoot, toen wij binnen kwamen. Dat was jammer, ik vond het zo leuk om bij ze te komen. Later hebben we nog wel even gespeeld, dat was even leuk. En hij krijgt lekker eten.. Jammer dat zijn eten te hoog werd neergezet. Ik had alle brokjes wel willen opeten, njammie!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten