Aangepast zoeken

zaterdag 31 januari 2009

In bad!

Baasje is allergisch, dat weten al een heleboel mensen. Ik moest in bad, alle denverkusjes eruit, alle pluisjes en andere troepjes. Ik was helemaal in trance... het water was lekker warm zeg. Alleen was ik zo blij dat ik er weer uit was, dat ik 's avonds m'n kop niet aan vrouwtje heb laten zien. Ja ze riep wel even hoor. En uit 'fatsoen' kwam ik ook wel even bij haar, maar zodra ik de kans kreeg, sloop ik weer richting mijn veilige holletje, de bench. Lekker slapen. 
Baasje vond het wel moeilijk, ja niet om een foto te maken hoor, maar de geur deed hem ziek voelen en hij had ineens jeukplekjes op z'n wangen. Gelukkig was ik toen al klaar. Maar de geur in de douche was nog niet meteen weg. Baasje had de volgende dag geen jeukplekjes meer op de wangen gelukkig. Hij mag niet meer helpen tijdens het badderen en moet goed zijn pufjes blijven nemen en ook handen en gezicht goed wassen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten