Aangepast zoeken

zaterdag 10 januari 2009

rust...

Vanaf een uur of twaalf begint hij een beetje rustiger te worden. Gaat niet alleen meer allerlei vingers en andere objecten te lijf, maar ligt nu heerlijk naast me op de grond en al een hele tijd ook.
Vanmiddag hebben we een stuk gelopen, nou dat was wel eng hoor, vooral zo'n lange bus. Ook hebben we nog even in de auto gezeten. Baasje Nick deed een ritje dit keer. Ik lag heerlijk warm te soezen bij vrouwtje Tini. 

Plasje en poepie doen op commando is nog best moeilijk hoor, vandaag heb ik al 2 keer binnen geplast. Ook een keertje bij de buren.. ooh... Wat wel grappig is is dat doekje wat steeds heen en weer vliegt over de vloer. Vrouwtje had het weggelegd, ik sloop er naar toe en pakte het stiekem nog een keer. Alleen had ze het wel gezien. Dat was jammer. Toen hield ze het touw voor mijn neus en daar heb ik heel lekker in gebeten. Heej.. maar waar was die doek nou ook al weer...



P1110082

4 opmerkingen:

  1. Hallo Tini, Nick en Luckie.

    Leuk idee, dagboekvorm. Zo kunnen we mooi op de hoogte blijven van jullie "vorderingen"!
    Hopelijk hebben jullie vannacht weer een rustige nacht!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor om dit te lezen! WIj hebben Dorus onze Labradoodle nu net ca. 4 weken in huis! Erg herkenbaar wat ik hier lees :-) Dorus is ook ingevlogen en komt eveneens bij Curtis vandaan. Dorus lijkt lijkt ook erg veel op Luckie maar dat is niet vreemd: ze hebben dezelfde vader.

    Ik zal regelmatig dit dagboek eens bekijken hoor. Erg veel geluk en plezier net Luckie!!

    Groetjes Peter&Mirjam uit Ten Post

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Peter en Mirjam!

    Leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe Dorus eruit ziet! Wie weet komen we elkaar eens tegen. Zouden ze elkaar herkennen?

    Tini en Nick

    BeantwoordenVerwijderen