Aangepast zoeken

vrijdag 6 maart 2009

blote tenenspel!

Ik ben dol op blote tenen. Vrouwtje deed haar sok uit en ja hoor daar waren ze. Doink Doink, als een kangoeroe hupste ik door de kamer. Ik probeerde ze te pakken, maar dat mocht niet. Vrouwtje zag ook dat ik de tenen wilde meenemen naar m'n mand en voelde dat niet echt. Nou dat mocht niet. Kusjes geven mocht wel. Heel veel kusjes, misschien doen ze het dan weer... dat was niet zo. Maar ze vond het wel heel lief.
Even later ging ik er stiekem met haar sok vandoor en nog weer later wilde ik de schoen pakken, want ze is niet zo snel... hihi... maar de kruk lag er boven op en toen hadden ze mijn plannetje door. Dat was jammer. Baasje kwam er aan en pakte alles weer weg. Toen ging ik maar met m'n eigen schoen spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten