Aangepast zoeken

zaterdag 14 maart 2009

allergien deel 3

Met de allergie van baasje gaat het volgens mij de goeie kant op. Heeeeel af en toe zie ik hem nog krabbelen. Hij heeft een lekkere VETcoole vaseline van de dok gekregen en dat is alles, geen medicijnen en andere smeerseltjes. Gewoon een creme. BETER!! zegt vrouwtje dan altijd...

Vandaag gingen we met z'n allen een stukkie lopen, ik liep met vrouwtje en baasje zat in de rolstoel. Nee, niet omdat hij niet kan lopen hoor, maar meer ff uitproberen. Tenslotte staat dat ding maar ruimte in te nemen en vrouwtje is te eigenwijs om er in te gaan zitten... ssst niet zeggen hoor.... Ze loopt 'liever' (niet) met krukken. 
Maar vrouwtje en krukken en ik samen lopen, gaat alleen een goed als ik ondertussen loop te knagen op een verrukkelijk runderoortje! Vandaag zag ik zoveel andere leuke dingen, dat ze er helemaal chagrijnig van was dat ze me niet 'normaal' uit kon laten.. Maar ja wat doe je eraan? Niks.

Even later... gingen we dan toch nog wat verder dan het blokje om de flat. 
Baasje liep gezellig mee en ja hoor... ik had weer wat gescoord op straat... 
ik was helemaal blij en weet je wat helemaal grappig was? 
Er zat er nog eentje in ook... ! Njammie!
Kijk maar wat ik gevonden had... Kun je het zien? 

Nou het was een zakkie chips... Lekkerrrr!

p.s weet je trouwens dat ik inmiddels bijna 48 centimeter en 13 kilo ben?

Woef!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten