Aangepast zoeken

woensdag 11 november 2009

Helemaal gezond verklaard!

Afgelopen vrijdag ging ik alleen op stap met vrouwtje. Luckie bleef bij baasje thuis. We gingen naar de dierenarts. Ik had een kauwgum meegenomen, nee hoor een runderoor. De hele weg liep ik stoer te kauwen! Toen we binnen waren, was dat allemaal wel heel erg interessant en liet ik mijn oortje los. Inmiddels helemaal wit en zacht...  Er kwam een dokter aan die ineens zag dat er iets in het looppad lag, huh wat is dat nou, zeiden ze tegen elkaar.... hihi. De dokter liep er met een grote boog omheen. Er kwamen nog meer mensen kijken.. Nou ja, om het mysterie op te lossen heb ik het maar opgepakt. Dat bange gedoe zeg, ik kauwde vrolijk verder en moest de spreekkamer in.

Ik werd helemaal goedgekeurd, kreeg wat akelige prikjes, maar hoef niet terug te komen. Mijn gewicht was 8,2 kilo. Een ons gegroeid, dat kan ook niet anders hoor, want ik loop de hele dag achter Luckie aan en als ik het niet doe, daagt Luckie mij wel uit. We hebben een demo op film staan. (Die komt nog)

Weten jullie trouwens dat er een nieuw labradoodle-forum is? Voor iedereen die labradoodles heeft of geinteresseerd is. Je kunt je aanmelden en dan van allerlei dingen vragen, vertellen en laten zien. Dit is de link: http://labradoodle.forum2go.nl

Gisteren zijn we alletwee een beetje bijgeknipt door vrouwtje, we kunnen elkaar nog beter zien. Ik ben van kleur veranderd, wit op de kop. Nou ja ik hoorde vrouwtje zeggen, dat het helemaal niet uitmaakt, ook al zou ik groen zijn. Persoonlijk houd ik er niet van hoor. Dan maar wit, met rood en creme...

Tot later en ook een highfive van Luckie!

2 opmerkingen:

  1. dat is goed nieuws!
    En zijn Luckie en Joep al aan elkaar gewend?
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk om de verhalen te lezen. gr lin

    BeantwoordenVerwijderen