Aangepast zoeken

zondag 1 november 2009

Hallo allemaal!

Lang gewacht en toch gekomen! Jaja, jumping and running in and around my new place...!
Ja, baasje Curtis bedacht dat ik niet zou springen. Nou ik heb geoefend hoor. In het vliegtuig, tijdens het wachten en het wachten en het wachten. En eindelijk stonden ze voor de poort hoor. Mijn nieuwe baasje en vrouwtje! Het was super, op één ding na. Op schiphol had ik vlak voordat ik weg ging de bench er onder gepiest... ik was nat en ik stonk. Daar kon baasje niet goed tegen.


Verder heeft en hebben ze totaal geen last van mijn geurtje. Ik ben razendsnel vinden ze. Oh ja een uit de kluit gewassen cavia.. nou ja zeg. Ik kan heel goed piepen in de bench, alleen helpt het niks. Dus doe ik het nog maar een beetje. Luckie is heel groot en komt mij botjes of speeltjes brengen. Aardig hè?
Wat ze dan niet aardig vinden is dat ik naar hem grom als hij samen met het bot met we wil spelen. Want alles is van mij, ik schrok als een grote reuzehond, het water moet in één teug naar binnen. Ik heb dezelfde gaap als Luckie. Verder ben ik dol op aaien en lekker dicht tegen vrouwtje aanliggen. Ik bijt niet zo erg en laat op straat vrijwel alles liggen. Ik trek niet en doe de meeste poepies en plasjes buiten.


Ik weeg vandaag (2-11) 8.1 kilo, ik ben ongeveer 37 cm. Geboren op 8 juni 2009.


Ik vind het hier leuk, ik kan lekker met Luckie spelen en ook met vrouwtje en baasje!


Of Luckie het ook leuk vindt?


Hier een berichtje van Luckie, ik heb een speelvriendje, alleen die is nog wat klein en razendsnel. Hij vindt me leuk ik hem ook. We rennen achter elkaar aan en onder elkaar door. Nou ja, Joep rent onder mij door hoor. Ik breng vaak speeltjes of een bot om samen mee te spelen. Alleen gaat Joep grommen dat ik niet dichterbij mag komen. Gek hoor, ik wil toch gewoon spelen. Vrouwtje pakt het dan maar even af. We liggen nu even uit te rusten. Ik zal een kort filmpje zoeken en die doe ik er even bij... Tot later!


Highfive van Luckie en een jump van Joep!


Ach, toen ik (luckie) dit geschreven had, dacht ik toch, wie is hier eigenlijk de baas. Ik! Wat nou grommen tegen mij, ik sta het eerst voor het raam... Joep ging aan de kant...! Nu lig ik in de bench en joep in de kamer. Even rustig dromen (en grommen) wat een indrukken allemaal!


2 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk dat joep er is en hij lijkt sprekend op Tibbe!
    leuk zeg! nou hopelijk went hij snel, veel plezier

    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat jullie al vriendjes zijn en luckie,jij kan Joep nog wel veel leren en dat grommen komt wel goed, jullie zien er allebei mooi en lief uit, jullie zullen vast nog veel beleven en ik kijk hier af en toe.
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen