Aangepast zoeken

zondag 14 juni 2009

Wat doe je?

Wat baasje nou aan het doen is? Geen idee!

Ik ben zo nieuwsgierig, blaadje papier en olijfolie, kwastje en later de fohn?

Ik kon net niet met m'n neus bij het aanrecht komen om het eens goed te bekijken. Ik probeer met m'n tong het blaadje van het aanrecht te pakken, maar het lukt niet.

Baasje vond dat ik best mocht meekijken en pakte het krukje erbij. En ja hoor, ik kon ook kijken.
De olie was lekker zeg. Maar ik mocht alleen kijken. Wat ging hij doen?

Overtrekpapier maken. Jaja wat het ook mag wezen.
Papier, bestrijken met olie, laten drogen. Met de fohn gaat het sneller. Nog laten drogen en nog even afdeppen en klaar is het zelfgemaakte overtrekpapier! Knap bedacht hè?




Verder heb ik nog een leuke aktiefoto van mij en één van de vele takken die ik scoor onderweg

Inmiddels ben ik al weer 9 maanden.



Woef!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten