Aangepast zoeken

maandag 18 mei 2009

Nieuwe coupe!

Vrouwtje neemt me gezellig mee, JOEPIE! Met de fiets tussen ons in, lopen we een heel eind. Op weg naar het veld waar we laatst waren? Nee, naar de dierenartsenpraktijk? Eh... we gingen toch wandelen? Ja okee, we zijn er lopend naar toe gegaan.

Ik moest daar blijven, met een overigens hele aardige dame. Mijn gewicht is trouwens 19,3 en ben ongeveer 54 centimeter. Wat gaat ze doen? Haartjes knippen, lekker kort, kop mooi rond houden, tondeuze, schaar, nagels, oortjes... ? Huh? Vrouwtje is zo terug? Ze gaat weg en staat te zwaaien en ik zit hier aan een riem op een verstelbare tafel..? Nee, nee dat klopt niet! Ik wil MEE! JOEHOE!! 

Zo zag ik er vlak van tevoren uit!





En dit is mijn nieuwe coupe! En?

Reacties mogen uiteraard in m'n gastenboek of onder aan deze blog. Vrouwtje en baasje zijn heel tevreden, alhoewel het wel heel anders is en dus wel even wennen! Ik ben geknipt, gewassen en ook gefohned. Jaja! Oh ja één dingetje, de snoet was ietsiepietse te smal, maar beetje gel  en het staat breed uit.... TUURLIJK vinden ze me nog steeds de allermooiste.. hihi!

Wat vind ik er zelf van? Nou, behalve dat ik het helemaal niet leuk vond dat vrouwtje me hier bracht!
Ben ik wél blij met m'n nieuwe coupe! 
Lekker fris, lekker anders!

High-five!







1 opmerking:

  1. Voor en na foto allebei prachtig!
    En voor je baasje een compliment voor de site, ik kom hier regelmatig sinds we op de wachtlijst staan voor een labradoodle, door de enthousiaste verhalen kan ik bijna niet meer wachten.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen