Aangepast zoeken

dinsdag 7 april 2009

Wat? Zelf doen?

Ik begrijp er helemaal niks van, vandaag geen carnibest maar een homp vlees wat ik helemaal zelf moet afkluiven? En dan ook nog alleen maar in de bench en niet trots door 
de kamer lopen pronken met m'n prooi in de bek? Ik heb zo'n zin om te eten, maar niet in de bench ik ga gewoon zielig kijken, beetje huilen, m'n allerzieligste oogjes opzetten en ja hoor. De bench gaat open!! Joepie, ik mag eruit! Ik loop vrolijk de keuken in, vervolgens draai ik me om, want ik wil de lekkernij pakken, maar wat zie ik nu: DE BENCH ZIT DICHT!! Alleen in de bench opeten? Buiten dan?
Niet eerlijk, ik kijk of er zowel binnen als buiten, nog meer lekkers te vinden is, maar behalve
een bloembol, een steen en een verdwaald blaadje, die ik snel naar binnen schrok, zie ik niks, ook de lekkernij (runderstrot) gaat weer in de bench. 
Ik doe gewoon eigenwijs en ga niet mee. Ik ga af, met het zicht op de bench. Wie weet doet vrouwtje het toch nog open....! Of zal ik bij haar gaan zitten en high-fives doen? Of alles oppakken en afgeven? Of wisselende kiesjes ruilen? Hmmmm... knor knor. Duurt nog best lang tot vanavond wachten op m'n gemakkelijke carnibest.... ! Ik draai me een beetje om en heb nu zicht op vrouwtje èn de bench... als ik nu extra extra lief kijk....? Eerst maar 'ns een tukkie doen.

1 opmerking:

  1. Inmiddels al weer een hele tijd later en vrouwtje is zoooó eigenwijs zeg. Waarom mag ik dat nou niet in de kamer op eten, ik snap het niet hoor. Ik loop haar de hele dag braaf achterna, heb m'n neus bijna in haar sok zitten, zo goed achtervolg ik haar, doe vervolgens alles wat ze zegt.
    En tóch lukt het me niet dit verrukkelijke ding buiten de bench te krijgen.... Kon het maar in m'n mand in de kamer... maar het mag niet... grrrmpfff. Nou ja zand is ook lekker hoor. Neem ik dat maar als ik ff ga plassen. Wat zal het eten vanavond lekker smaken.. njammie. Zojuist stond de bak al klaar, ik blij.. zat er nog niks in! Eigenlijk ben ik best zielig :-(

    BeantwoordenVerwijderen