Aangepast zoeken

donderdag 25 februari 2010

Update..

Vrouwtje was afschuwelijk aan het rommelen, ik (Luckie) kon alleen maar mopperen aan het eind van de dag, terwijl niemand iets deed hoor. Maar ik kon niet rustig zitten, slapen of liggen. Ja in de bench wel, maar ik ben wel zo nieuwsgierig dat ik gewoon in the middle of de kamer wil liggen.
We hebben een nieuwe iets minder gladde vloer gelegen, goed gedaan door vrouwtje.
Ik (Joep) vond het helemaal niet erg, ik mocht nergens bij, maar ik probeerde het lekker toch.Niet langs de kast,ach er over of onder haha. Eigenlijk wilde ik mijn dolle uurtje ook wel doen, maar dat deed ik toch maar niet...
Gisteren naar de dierenarts geweest, wormkuren halen, wat het ook is... We kregen heerlijke carnibest van vrouwtje. Tja doet ze anders nooit... hihi. Of zat het daar misschien in? Hm...
Luckie weegt nu rond de 27 kg, Joep, 15.6.

Tot zover even weer een korte update!

1 opmerking:

  1. Hoi Tini en Nick,
    Wat een leuke verhalen en foto's staan er op jullie site.
    Echt genieten. Net of de honden zelf hebben verteld.
    Groetjes van Karin-Olly

    BeantwoordenVerwijderen