Aangepast zoeken

dinsdag 25 augustus 2009

BROERTJE...!

Heel vroeg in de morgen, zitten vrouwtje en baasje even achter de pc. Ze zijn blij! Blijkbaar is er iets leuks te zien. Ik mag ook komen kijken!

Mijn broertje staat op de foto, Joepie!

Kijk maar mee!
Dit is JOEP. Mooi ook, hè?

Joep is nu nog bij Curtis (Hudsondoodles) in America. Als hij groot is, zal hij iets kleiner zijn, dan dat ik nu ben.
Zijn vader heet The Porter en z'n moeder Savannah!Ik verheug me er nu al op. Lekker samen spelen en dingen doen die niet mogen, ssst niets zeggen hoor!

Maar nu stop ik, want baasje gaat zo weg. Hij gaat flink zijn best doen op school! Tot vanmiddag, baasje! Dan zit ik misschien weer bij het hek te wachten!

HighFive!



4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een broertje voor Luckie!!!
    Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Wanneer komt-ie?? Spannend!!!
    Groetjes, Suzanne & de jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig broertje, leuk hoor! Ons hondje komt voorlopig nog niet, we hopen december of januari. Het wachten duurt lang, heel lang, maar dat heb je met die lange wachtlijsten voor deze geweldig mooie en leuke honden...
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi!

    Ik was een beetje aan het rondkijken en kom ineens jullie tegen met dit prachtige plaatje en wat blijkt, ik ontmoet het broertje van onze nieuwe pup en ze lijken sprekend op elkaar! :) Onze pup gaat Tibbe heten en komt 1 oktober naar ons toe, jullie Joep toevallig ook?
    mocht je willen mailen: ilsebonne@hotmail.com

    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ilse,

    Wat leuk, ik weet nog niet wanneer Joep komt. 1 oktober is al best snel!

    Tini

    BeantwoordenVerwijderen