Aangepast zoeken

maandag 22 december 2008

Het weer!

Nog nooit zo geinteresseerd geweest in het weer en vooral niet in omgeving NewYork. Was er tot voor kort een heftige ice-storm in area newyork, nu ligt er een berg sneeuw!

Leuk voor Luckie zeg, kan hij lekker in de sneeuw banjeren! Sneeuwballen vangen, rollebollen en sneeuwvlokjes happen! Zich verkleden als sneeuwbal.

We zijn zooo benieuwd, ook naar de nieuwste foto's natuurlijk. Ze komen binnenkort weer, maar wat lees ik vandaag op teletekst....hele gebieden die net weer aangesloten waren op stroom, zitten nu weer zonder door de sneeuw! Vertraging bij het luchtverkeer. Wow! 

Ik wacht met spanning en veel ongeduld af.......... één ding is zeker... Ze hebben een witte kerst!! JaJa!

Voor de lezers! (Jullie mogen reageren hoor)

Hele fijne feestdagen!

5 opmerkingen:

  1. Hallihallo!
    Wat ontzettend leuk om te lezen deze "dagboek"-vorm! En wat een gedoe met die weer-toestanden daar in het verre. Zal Luckie nou wel op tijd naar Nederland komen?

    Groetjes, Petra (ook ik kan het niet afwachten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK hoop het natuurlijk wel! Ik hoor momenteel niks, heel spannend. Curtis laat altijd een reactie achter als ik mail, tot nu toe is het stil.... Ik vermoed dat hij wederom een van de slachtoffers zonder stroom is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    ik hoop ook dat hij optijd naar nederland komt

    doei

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!
    Als het goed is komt onze Lola 9 januari aan op Schiphol, ook bij Curtis vandaan (Pup van Rosebud en The Porter). Maar wij krijgen de laatste week tot vandaag aan toe maar steeds geen contact met Curtis...hebben jullie daar ook last van? Ook apart om te lezen dat jullie Lucky 10 januari aankomt...en Lola dan 9 januari?? Het is misschien fijn om even contact met elkaar te hebben!! Spannend is het he!!
    Hartelijke groeten,
    Marcel, Mireille en Sam
    mireillegroot@tiscali.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb al ff via de mail gereageerd!

    BeantwoordenVerwijderen